У наших партнерів своє віддалене робоче місце – онлайн сервіс «Мій УВК». Це не просто «кабінет» – спектр доступних можливостей щодо внесення заявок і відстеження їх виконання. Тепер віддалене робоче місце стало ще більш комфортним для кожного конкретного користувача, в залежності від його завдань.

Перш за все, була реалізована функція «Розподіл за ролями». Тепер з усього переліку можливостей ВРМ різним співробітникам однієї компанії-користувача, в залежності від їх обов’язків по взаємодії з «Мій УВК», будуть доступні індивідуальні налаштування робочого місця. По суті, в клієнтському кабінеті можна організувати кілька робочих місць, найбільш пристосованих під кожного.

Друге нововведення – вбудована форма зворотного зв’язку. Тепер можна не відправляти електронні листи і не дзвонити менеджерові – задати всі питання і отримати відповіді на них можна прямо в «Мій УВК».

Серед функцій ВРМ ви можете шукати відправки за багатьма параметрами: номером відправки і реєстраційної заявки, дат подачі, статусам відправок, а також адресою одержувача. Тепер, для скорочення часу на пошук за адресами, інтегрована система валідації адрес.
Зміни торкнулися не тільки функціоналу «Мій УВК», а й його технічного забезпечення. ВРМ переведений на нову сучасну платформу. Система побудована на сучасних технологіях яка забезпечує більшу швидкість обробки даних і підвищену надійність.

На довершення, онлайн сервіс «Мій УВК» отримав адаптивний дизайн, що дозволяє користуватися ним з максимальною зручністю на пристроях з різним дозволом екрану. Адже наші клієнти, як і ми – завжди в русі до нових успіхів, і всі наші інструменти повинні зробити його більш швидким, безперешкодним і комфортним.