fbpx
  • Телефонуйте нам
    +38 (044) 490-52-25
  • Україна, 07400, Київська обл.м. Бровари, Об'їзна дорога, 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всесвітня пандемія, пов’язана з масовим розповсюдженням інфекції коронавірусу COVID-19, змусила практично кожного жителя планети Земля, кожний бізнес на кожному ринку в кожній країні суттєво змінити звичний для себе перебіг справ. Хтось залишається вдома, а декому доводиться працювати з іще більшою силою та мотивацією.

Логістика – це стратегічна частина життя країни. Операторів доставки вантажів часто не помітно, вони наче бійці невидимого фронту підвозять набої на міста боїв, а у випадку теперішніх реалій – доставляють у торгівельні мережі продукти харчування, засоби гігієни, товари першої необхідності та ін. Не час розслаблятися, адже при зачинених кордонах, обмеженнях у проїзді – логістичні компанії все одно поспішають у розподільчі центри, щоб як завжди вчасно привезти необхідне.

Зокрема, логістичний 3PL-оператор UVK не змінює своїх звичних принципів роботи, за словами Генерального директора Олександра Пітенко, компанія не змінює графік прийому та відвантаження товарів, не обмежує пропускну спроможність. Навпаки, на даний час вживаються всі заходи для підтримання високого товарообігу на складах, забезпечення прискореного обігу автотранспорту на територіях логістичних центрів.

– Ми максимально акумулювали весь свій досвід, щоб працювати ще продуктивніше та ефективніше у період підвищеного попиту до послуг логістичного оператора, – відповідає Олександр Миколайович.

– А які конкретні кроки було зроблено компанією у протидії розповсюдженню інфекції?

Першочергово ми забезпечили захист наших співробітників та відвідувачів логістичних центрів. Це були рекомендовані МОЗ України кроки: вимірювання температури, видача медичних масок та рукавичок, посилення прибирання території та місць загального користування, використання антисептичних та дезінфікуючих засобів, перепланування роботи транспорту для співробітників (не більше 10 осіб в автобусі), ми використали понад сотню плакатів-пам’яток для працівників про правила поведінки, спілкування та гігієни – розмістили їх у кожному кабінеті, на кожній дільниці складів та в місцях загального користування. Також ми максимально перевели офіс на дистанційний режим роботи, ввели практику он-лайн конференцій. На даний час можна об’єктивно сказати, що ці заходи безпеки працюють, допомагаючи компанії залишатися у повному робочому стані й швидко реагувати на всі заявки від клієнтів та партнерів.

– А чи планує компанія UVK допомагати на більш глобальному рівні? Як, наприклад, інші компанії, хто грошима, хто масками?

Так, наша компанія вже взяла участь в офіційній фандрейзинговій кампанії середнього бізнесу для адресної допомоги у проблемі із COVID-19. Ця кампанія організована закритим клубом, який об’єднує СЕО та власників середнього й великого бізнесу. У рамках цієї ініціативи ми зробили свій внесок у сбір коштів для придбання апаратів штучної вентиляції легень, автоматичних тест-апаратів та ін. ресурсів, необхідних медичним закладам. Така адресна допомога є ефективною на мій погляд, об’єднує зусилля, дозволяє зробити максимум корисного.

– Як реагує Ваша команда на зміни у робочому процесі, у зв’язку з прийнятими рекомендаціями МОЗ?

– Наша команда дуже згуртована, із багатьма колегами працюємо вже понад 10 років, тому, як і в будь-якій іншій ситуації, у нас повне порозуміння та прийняття всіх необхідних заходів. Усі співробітники беззаперечно дотримуються нових правил роботи, наша внутрішня комунікація залишилася на високому рівні. Технічні можливості дозволяють оперативно обмінюватися інформацією, підтримувати зв’язок 24 години на добу. Криза відкриває душі, це своєрідна перевірка внутрішньокорпоративної культури на міцність, етичність та готовність інколи бути інакшими. У нас із цим повний порядок, я радію, що команда є потужним фундаментом, не дивлячись ані на що.

– А як компанія вирішила питання із пересуванням співробітників, адже введено заборону на проїзд у громадському транспорті, як Ваш персонал добирається на роботу?

– Ми – велика логістична компанія, сфокусована на доставці вантажів по всій Україні. Ми є стратегічно важливою ланкою в ланцюжку поставок продуктів харчування, товарів першої необхідності у більш ніж 3000 торгових точок по країні. Звичайно, ми звернулися до органів влади із запитом на отримання спеціальних перепусток для співробітників компанії. Склали списки і поіменно на кожного нам були видані необхідні документи. Наші співробітники можуть користуватися громадським транспортом, мають дозвіл на пересування при пред’явленні посвідчень про роботу в логістичній компанії. Тут труднощів не виникло, всі спрацювали оперативно.

– Які сервіси Вам довелося закрити на час карантину, або обмежити асортимент послуг, які Ви зазвичай надаєте?

– На даний час ми продовжуємо працювати у всіх напрямках, надаємо всі сервіси та послуги, заявлені нами раніше. Як і завжди, для нових та існуючих клієнтів доступні сервіси з загальнонаціональної доставки вантажів, міжнародних перевезень, цілий спектр послуг зі зберігання та складської логістики, фулфілменту та ін. Ми готові навіть зараз розширювати свої площі, щоб прийняти всі заявки, надати сервіс високого рівня кожному клієнтові в необхідному обсязі.

– Як вплинув карантин на якість та швидкість обслуговування?

– Я повторюся, що нами вжито всіх необхідних заходів для збереження високої якості обслуговування. Ми зберігаємо притаманну нам швидкість на всіх етапах – від отримання заявок до відвантаження у пункті призначення. Виконуємо свою роботу своєчасно, максимально чітко та намагаємось зайвий раз зв’язатися з клієнтом, щоб оперативно доповідати інформацію про стан вантажів, їх місцезнаходження, підтвердити готовність та виконання відправлень. Зворотній зв’язок наразі вкрай важливий, як для впевненості у стабільній роботі компанії, так і для людського спілкування та взаємної підтримки.

– Олександре Миколайовичу, я дякую Вам за відповіді, бажаю компанії UVK стійко пережити всі випробування, що випали на долю нашої країни, й до нових зустрічей!

– Я в свою чергу також дякую Вам за цікаву бесіду, хочу побажати всім партнерам, клієнтам, колегам, друзям та кожному українцю здоров’я. Як людина сімейна, прошу берегти себе заради своїх рідних. Ми обов’язково переживемо коронавірус, карантин закінчиться, і ми знову зможемо дивитися один одному не тільки в очі, а ще й побачимо велику кількість посмішок, тимчасово захованих під масками. Будемо оптимістами, зберігаймо спокій й робімо логістику!

Катерина Середа